Search

Home » , » Top 5 Ways to get Free One Way Backlinks to your site

Top 5 Ways to get Free One Way Backlinks to your site

One way backlinks are very critical to any website success. The more one way backlinks pointing to your site, the more your Google Pagerank and the more amount of traffic you will get. This should also increase your sales,etc.
But the thing is.. getting the right and quality one way backlinks from high pagerank sites is not an easy task, and in this article, we'll find out some of the best ways to get free one way backlinks:

1. Try to write as much quality content as you can... that will encourage the readers to link to your site. The more useful, informative content you post, the more likely people are to link it. But, this method can take a while to really pay off because like all the new websites, you don't get much traffic.

2. Write quality articles and submit them to top article directories like ezinearticles and goarticles. The advantage in this is, you'll not only get a backlink from high pagerank directories, but also you'll find that your articles are used on other people's sites with a backlink to your site.

3. Participate in forums,discussion boards that are related to your website's niche and add a link to your site in the signature. Make sure that you write quality posts, don't spam. This will also help you get some decent traffic to your site.

4. There is absolutely nothing wrong to get a backlink from a related blog post you decide to comment on. This is one of the effective way of one way link building especially if you comment often on blogs. Comment on blogs related to your niche with a link back to your site as your signature.. and Again, make sure you never spam.

5. Submit your site link to major, well known web directories. Getting listed in directories related to your site not only bring you tons of targetted traffic, but will also improve your search engine rankings. Some of the popular directories to get listed in are DMOZ directory and Yahoo directory. You can submit your link to both paid and free directories and they worth your time.

{google translate to Bahasa Indonesia)

Salah satu cara link balik sangat penting untuk keberhasilan setiap situs web. Semakin salah satu cara link balik yang mengarah ke situs Anda, semakin banyak dan Google PageRank yang lebih jumlah lalu lintas yang akan Anda dapatkan. Ini juga harus meningkatkan penjualan Anda, dan lain-lain
Tetapi hal itu .. mendapatkan hak dan salah satu cara link balik kualitas tinggi PageRank dari situs yang tidak mudah, dan dalam artikel ini, kami akan mengetahui beberapa cara terbaik untuk mendapatkan gratis salah satu cara link balik:

1. Mencoba untuk menulis sebanyak kualitas konten yang anda dapat ... yang akan mendorong para pembaca untuk membuat link ke situs Anda. Yang lebih bermanfaat, informatif konten yang dikirim, semakin besar kemungkinan orang-orang ke link ini. Namun, metode ini bisa memakan waktu cukup lama untuk benar-benar seperti melunasi karena semua situs yang baru, Anda tidak mendapatkan banyak lalu lintas.

2. Kualitas menulis artikel dan menyerahkannya ke atas artikel direktori seperti ezinearticles dan goarticles. Keuntungan dalam hal ini, Anda tidak hanya mendapatkan backlink PageRank tinggi dari direktori, tetapi juga anda akan menemukan bahwa artikel yang digunakan pada orang lain dari situs dengan backlink ke situs Anda.

3. Berpartisipasi dalam forum, papan diskusi yang terkait dengan situs Web Anda niche dan menambahkan link ke situs Anda pada tanda tangan. Pastikan Anda menulis posting berkualitas, tidak spam. Ini juga akan membantu Anda mendapatkan beberapa decent lalu lintas ke situs Anda.

4. Benar-benar tidak ada yang salah untuk mendapatkan backlink dari posting blog yang berhubungan dengan Anda memutuskan untuk mengomentari. Ini adalah salah satu cara efektif dari salah satu cara membangun link khususnya jika Anda sering komentar di blog. Komentar pada blog yang terkait dengan niche dengan link kembali ke situs Anda sebagai tanda tangan Anda .. dan Sekali lagi, pastikan anda tidak pernah spam.

5. Anda mengirimkan link ke situs utama, dikenal web direktori. Cara yang tercantum dalam direktori yang berkaitan dengan situs Anda tidak hanya memberikan lalu lintas bertarget ton, tetapi juga akan meningkatkan peringkat mesin pencari Anda. Beberapa yang populer untuk mendapatkan direktori yang tercantum dalam direktori DMOZ dan Yahoo direktori. Anda bisa mengirimkan link Anda ke kedua dibayar dan gratis direktori dan mereka pantas waktu Anda.



Written by kranthi on Tuesday, January 27, 2009
on |Category: backlink building tips, backlinks, blog traffic, SEO
from http://bloggertricks.com/2009/01/top-5-ways-to-get-free-one-way.html
Share this article :

Blogger templates

Are you looking for "فيديو ، يوتيوب ، فيديوهات ، مقاطع ، افلام ، فلم ، مقطع ، قناة ، مسلسل ، مسلسلات"? Check out videoo The passionate experts in this field are ready to answer all of your requests.
 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. funsday - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger